Enhancing students’ proficiency in social communication; developing students’ ability to accomplish learning tasks; using integrated skills and task-based learning with emphasis on contemporary themes and current issues; reading semi-academic texts from a variety of authentic sources such as newspapers, magazines and online resources

เพิ่มพูนทักษะภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสารในระดับที่สูงขึ้น พัฒนาทักษะทางภาษาและกลวิธีในการเรียนรู้ภาษา บูรณาการทักษะทางภาษาและส่งเสริมให้ทำกิจกรรมแบบเผชิญประสบการณ์ เน้น เนื้อหาในหัวข้อเรื่อง และประเด็นร่วมสมัยกึ่งวิชาการจากแหล่งข้อมูลต่าง ๆ โดยไม่มีการดัดแปลงภาษา เช่น หนังสือพิมพ์ บทความในนิตยสาร และแหล่งข้อมูลอิเลคทรอนิคส์