Concept and principles of hotel business operations including rooms and housekeeping, food and beverage preparation and service, spa and wellness service and other services, service quality and standard, current issues in operations and customer service, trends and innovations, the use of technology in service and operations in the hotel business

แนวคิดและหลักการดำเนินงานของธุรกิจโรงแรมในแผนกต่าง ๆ ได้แก่ การบริการห้องพักและแม่บ้าน การจัดเตรียมและการบริการอาหารและเครื่องดื่ม การบริการสปาและสุขภาพ และการบริการอื่น ๆ คุณภาพและมาตรฐานการให้บริการ ประเด็นสำคัญในปัจจุบันด้านการดำเนินงานและการบริการลูกค้า แนวโน้มและนวัตกรรม และการใช้เทคโนโลยีในการดำเนินงานในธุรกิจโรงแรม