The concepts and principles of revenue management and hotel online distribution, pricing & yield strategy (online & offline), revenue optimization strategy (online & offline), website design, distribution channels, channel manager, social media platform development, digital marketing strategy, and search engine optimization

แนวคิดและหลักการของการบริหารรายได้และการจัดจำหน่ายออนไลน์ของโรงแรม กลยุทธ์ การกำหนดราคาและผลตอบแทน (ทั้งออนไลน์และออฟไลน์) กลยุทธ์การเพิ่มรายได้ (ทั้งออนไลน์และออฟไลน์) การออกแบบเว็บไซต์ ช่องทางการจัดจำหน่าย ระบบจัดการห้องพัก การพัฒนาแพลตฟอร์มสื่อสังคมออนไลน์ กลยุทธ์การตลาดดิจิทัล และการเพิ่มประสิทธิภาพกลไกการค้นหา